Roxart - Agencja Reklamowa Rzeszów

Agencja Reklamowa Rzeszów

  • ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
< POWRÓT

Autor: Magdalena Miler

reklama |  sprzedaż |  digital marketing |  content marketing | 

Zdjęcia są przetwarzane 60 000 razy szybciej niż treść. Dlaczego warto postawić na fotografię w marketingu?

6 listopada 2019 by Magdalena Miler

Zdjęcia są przetwarzane 60 000 razy szybciej niż treść. Dlaczego warto postawić na fotografię w marketingu?

Jak ważną rolę w Twoim życiu odgrywają zdjęcia? Nie ulega wątpliwości, że są jego integralną częścią. Może dbasz tylko o swoje konto na Instagramie, może prowadzisz profile swojej firmy, a może po prostu nie zdajesz sobie sprawy z tego, że zdjęcia wpływają na Twoje decyzje zakupowe. Ok, skoro już posiadłeś tę cenną wiedzę, podpowiemy Ci, jak z niej skorzystać w marketingu.

Porozmawiajmy o zakupach. Jeśli szukasz w sieci interesującego Cię przedmiotu czy usługi — a wiemy, że to robisz — czasem przeczytasz recenzję, jakiś opis, ale to ciągle zdjęcia mają największą moc przyciągania Twojej uwagi. Aż 90% treści, które są odbierane przez Twój mózg to grafiki. Są one przetwarzane 60 000 razy szybciej niż sam tekst. Szanse na to, że skorzystasz z oferty zawierającej wysokiej jakości zdjęcie, wzrastają o 225%, a jeśli mówimy o stronie z ponad stówką fotek, prawdopodobieństwo tego, że skorzystasz z jej usług rośnie do 238%. Głowa eksploduje, co?

Już wiesz, dlaczego tak ważne w tworzeniu skutecznych kampanii reklamowych są fotografie? Jak powinny wyglądać, by trafić do klienta? Porzuć kalkulator w skarpetce i zainwestuj w porządny sprzęt albo kogoś, kto nim dysponuje, bowiem skoro klienci kupują oczami, Ty musisz sprzedawać zdjęciami. Fotografie, które sprawiają, że internauta dokona pożądanego z punktu widzenia przedsiębiorcy ruchu, muszą być wysokiej jakości i wykonane w sposób profesjonalny. Odpada tutaj pikseloza, amatorskie aranżacje czy przyprawiający o oczopląs dobór kolorów. Teraz pojawia się pytanie, jakich zdjęć potrzebuje Twoja firma i skąd ma je zdobyć.

Zobacz: Nie daj się zjeść słowom kluczowym! Jak uniknąć kanibalizacji fraz kluczowych?

Rodzaje fotografii w reklamie

Skupmy się na tym, jaką postać mogą mieć zdjęcia w marketingu i które przyniosłyby najlepszy efekt w Twoim przypadku.

Prowadzisz sklep? W Twojej strategii komunikacji produktu z odbiorcą powinny znaleźć się zdjęcia produktowe czyli:
– packshoty (fotografie przedstawiające produkt na białym tle),
– aranżacyjne (kreatywne fotografie idealne do social media i publikacji na stronie internetowej),
– katalogowe (przeznaczone do katalogów i publikacji w prasie),
– fotografie 360 stopni (pozwalające na obejrzenie produktu z każdej strony).

Prowadzisz przedsiębiorstwo usługowe, a Twoim celem biznesowym jest zwiększenie świadomości marki w odbiorcach? Zdjęcia są elementem budującym wizerunek marki, a Ty potrzebujesz właśnie działań wizerunkowych. Zatem wykonaj sesję biznesową przedstawiającą Twoją drużynę w pracy oraz osoby zajmujące najważniejsze stanowiska w eleganckich, biznesowych pozach. Niezwykle ważnym elementem w budowaniu wizerunku marki jest wskazanie społecznego dowodu uznania oraz dowodów codziennej pracy. Zatem potrzebujesz zdjęć z życia firmy oraz dokumentacji jej najlepszych realizacji.

Jeśli prowadzisz biznes kulinarny, masz w ręku potężnego asa, którym jest wywoływanie apetytu w odbiorcach. Nie możesz przyciągnąć internautów smakowitymi zapachami, ale możesz to osiągnąć publikując pyszne zdjęcia. Fotografia kulinarna to zdjęcia potraw, które powodują, że zwabiony ich pięknem klient, rezerwuje stolik.

Fotografia wnętrz przydaje się nie tylko w przypadku marketingu w branży gastronomicznej, ale jest także niesamowicie istotna w branży hotelarskiej i rozrywkowej. Wiesz, że użytkownicy portalu TripAdvisor rezygnują z rezerwacji, jeśli dany obiekt nie publikuje zdjęć (i bynajmniej liczba mnoga nie została tu użyta przypadkowo).

Zobacz: Jakie zdjęcia mają najwięcej lajków na Instagramie? Zobacz najpopularniejsze fotografie

Skąd brać zdjęcia reklamowe?

Tutaj otwiera się przed Tobą wiele opcji, która będzie najlepsza dla Ciebie i Twojej firmy? Możesz zakupić sprzęt i zatrudnić fotografa, ale po jakim czasie zwróci Ci się ta inwestycja? Możesz również wynająć fotografa, ale czy będzie on posiadał wiedzę z zakresu marketingu? Możesz kupować zdjęcia ze stocków, ale nie jest to możliwe w każdym przypadku – np. jeśli masz własną restaurację, publikacja schabowego ze stocka zakrawa o bluźnierstwo. Najlepsze rozwiązanie zostaje oczywiście na koniec – możesz skorzystać z usług firmy, która specjalizuje się w fotografii reklamowej i posiada specjalistów, którzy nie tylko wiedzą, jak robić zdjęcia, ale i jak tworzyć aranżacje, które sprzedadzą.

Skomentuj ten wpis

Zobacz pozostałe wpisy

< Powrót
Roxart blog - Neuromarketing, czyli całkowicie podświadome robienie zakupów

reklama | sprzedaż | content marketing | marketing | 

Neuromarketing, czyli całkowicie podświadome robienie zakupów

11 kwietnia 2018 by Magdalena Miler

Wydaje Ci się, że dokonałeś świadomego wyboru i dlatego sięgnąłeś po dany produkt w sklepie? Zetkniecie z rzeczywistością...

Roxart blog - Ładna reklama sprzeda więcej

reklama | 

Ładna reklama sprzeda więcej

15 maja 2015 by admin

Często w swoich wpisach używam naszych polskich cytatów i tym razem będzie tak samo. Ponoć ładny ma w życiu lżej/...

Roxart blog - Dlaczego Twoja firma NIE potrzebuje animacji w marketingu?

digital marketing | 

Dlaczego Twoja firma NIE potrzebuje animacji w marketingu?

17 maja 2019 by Magdalena Miler

Nie chcesz podnosić sprzedaży w swojej firmie? Odpowiada Ci zasięg generowany przez Twoje reklamy i uważasz, że poziom...

Teraz Twoja kolej!

Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

Zamawiam kontakt

Świat skutecznej reklamy.

Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze.
Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż.
Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas!
Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media.
Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!