ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów
+48 517 398 997
biuro@roxart.pl
Autor: Magdalena Miler
wideo | social media |
17 maja 2019 by Magdalena Miler
Nie chcesz podnosić sprzedaży w swojej firmie? Odpowiada Ci zasięg generowany przez Twoje reklamy i uważasz, że poziom stagnacji w rozwoju jest dla Ciebie niczym ciepła, bezpieczna baza, której nie warto opuszczać? Jeśli odpowiedziałeś pozytywnie na te pytania, to znak, że Twoja firma nie potrzebuje wprowadzić cudownego formatu, którym jest animacja.
Choć animacje nie są świeżynką w reklamie, bo ich narodziny datuje się na XIX wiek, dopiero teraz święcą swoje sukcesy. I choć wielu marketingowców nie pozwalało dopchać się animkom do telewizji i mediów społecznościowych, dzisiaj na dobre zagościły one w szeroko pojętej promocji, a ich skuteczność porównuje się – uwaga – do klasycznej reklamy! Jednak nie każdemu zależy na tym, by jego marka pięła się w górę, podnosiła sprzedaż, docierała do szerszej grupy odbiorców i zyskiwała rozgłos. Jeśli właśnie w tym gronie jesteś, nie powinieneś interesować się genialnym wynalazkiem, którym są animacje.
Zobacz: Wyciągamy trupy z szafy Google. Oto wszystkie projekty giganta, które zakończyły się porażką
Kiedy nie warto inwestować w animację?
1. Jeśli wolisz, żeby reklama trąciła myszką i nie była powiewem świeżości
Choć nie są nowością w świecie reklamy, są świeżynką w reklamie. Taka pozycja daje animacjom ogromną przewagę nad innymi formami promocji usług i produktów. Nowe formaty zawsze przyciągają zainteresowanie odbiorców i kładą na łopatki pozostałe przekazy marketingowe, do których są już oni przyzwyczajeni.
2. Wolisz inwestować w reklamy, których przygotowanie jest czaso- i pieniądzochłonne
Mimo że animacje są bardzo atrakcyjną formą komunikacji marketingowej o działaniu podobnym do klasycznej reklamy, są od niej o wiele tańsze. Stworzenie animki nie wiąże się z inwestycją dużych nakładów finansowych, ponieważ nie wymaga ona ani długich przygotowań, ani zaangażowania licznej grupy realizacyjnej. Klasyczna reklama filmowa niesie za sobą potrzebę stworzenia zaplecza sprzętowego, jak i zatrudnienia obsługującej go grupy specjalistów. Potrzebny jest za to scenariusz spójny z całą strategią komunikacyjną marki, dla której robiona jest animacja. Co więcej, taka forma przekazywania treści może zajmować dowolną ilość czasu, w przeciwieństwie do filmów reklamowych, których długość reguluje telewizja. Może również trafić do różnych kanałów medialnych – od mediów społecznościowych po telewizję w klasycznej formie.
3. Nie chcesz się rozwijać
Internauci przez lata bycia bombardowanymi sponsorowanymi treściami, uodpornili się na nie. Czym zatem przyciągnąć ich zainteresowanie? Formami, do których nie są jeszcze przyzwyczajeni. Animacje w mediach społecznościowych są odtwarzane trzy razy częściej niż film. Podążanie za nowoczesnymi technologiami i wykorzystywanie ich w marketingu firmy zapewnia jej rozwój i poszerzenie grona odbiorców.
4. W treściach marketingowych wolisz rococo, a nie minimalizm
Animacja daje możliwość przekazania informacji w sposób prosty i klarowny, a nieraz i minimalistyczny. Jednak nie każdy lubi bezpośrednią komunikację, a woli zawiły język marketingowy nafaszerowany przekazami, które nie trafiają do odbiorcy.
Wykorzystanie postaci animowanych w reklamie dodaje jej uroku i trafia do najmłodszych użytkowników, którzy w znacznej mierze przyczyniają się do decyzji zakupowych swoich rodziców.
Zobacz: (Nie)Przyjemne stosunki agencji reklamowej i klienta
5. Wolisz być taki, jak konkurencja. Źle czujesz się jako lider w branży
Podążanie za nowoczesnymi technologiami, eksperymenty z różnymi formami reklamowymi i zaskakiwanie odbiorców nowymi formatami pozwala na dotarcie z ofertą do szerszej grupy odbiorców i poznanie ich zachowania. Każde podjęte ryzyko może obrócić się na korzyść firmy, jednak nie doświadczą tego osoby, które boją się go podjąć.
Animacje nie są dla wszystkich. Nie potrzebujesz ich, jeśli uważasz, że Twoja firma nie musi się rozwijać, ani pozyskiwać nowych klientów.
26 października 2020 by Natalia Rykała
Czy rejection fee w ogóle istnieje? To pytanie zadaje sobie wiele agencji reklamowych w Polsce, które nauczone doświadczeniem...
9 grudnia 2016 by admin
Najnowsza wersja popularnej przeglądarki, domyślnie blokuje Flasha. Oznacza to, że strony zbudowane w oparciu o tą technologię...
5 czerwca 2019 by Magdalena Miler
W maju pogoda nie zachęcała do wyjścia z domu. Deszczowa aura nie sprzyjała spacerom i przesiadywaniu na świeżym powietrzu,...
Teraz Twoja kolej!
Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.
Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!
Zamawiam kontaktWitaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze.
Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż.
Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.
Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas!
Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media.
Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!