Roxart - Agencja Reklamowa Rzeszów
!

Agencja Reklamowa Rzeszów

  • ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
< POWRÓT

Autor: Magdalena Miler

social media | 

Bottle Cap Challenge, Infinity Pool i Edchup, czyli #4 Social Special

18 lipca 2019 by Magdalena Miler

Bottle Cap Challenge, Infinity Pool i Edchup, czyli #4 Social Special

Jak wyglądał początek lata w social media? Może i Ty głowiłeś się nad tym, jak można dostać się do infinity pool, który pojawi się na szczycie jednego z londyńskich wieżowców, a może wziąłeś udział w Bootle Cap Challenge? Pora na szybkie podsumowanie.

Jak początek lata i wakacji wyglądał na wallach w social media? Internauci próbowali rozwiązać zagadkę infinity pool; sławni, znani i lubiani podjęli wyzwanie Bottle Cup Challenge, a Ed Sheeran wypuścił ketchup własnej marki; IKEA w typowy dla siebie — genialny sposób — skomentowała nowe komputery Apple’a, a Kinsey Wolanski pewnym incydentem przyciągnęła na swojego Instagrama 2 miliony followersów.

1. Infinity pool

Gorąco? Popływałbyś w basenie, z którego roztacza się piękny widok? Zdefiniujmy, czym jest dla Ciebie „piękny widok”. Czyżby roztaczał się z basenu umieszczonego na 55 piętrze 220-metrowego wieżowca umiejscowionego w centrum Londynu? Jeśli tak, gratulacje, jesteś jednym z nielicznych, którzy skorzystaliby z „basenu dla odważnych”. Właśnie tak został ochrzczony zbiornik wody, który ma pojawić się na nowym londyńskim drapaczu chmur.

Publikacja projektu firmy Compass Pools stała się dla internautów prawdziwą zagwozdką. Dlaczego? Spójrz na zdjęcie i zastanów się jak do %^&%#$%& można się dostać do basenu.

Nie ma drabinki, nie ma trampoliny, ale… są spiralne schody, które wysuwają się z dna basenu. Działają jak właz do łodzi podwodnej.

Zobacz: Jakie zdjęcia mają najwięcej lajków na Instagramie? Zobacz najpopularniejsze fotografie

2. Ketchup Eda Sheerana

Ed Sheeran to ogromny fan ketchupu marki Heinz. Jakiś czas temu swoją chęć współpracy z marką ogłosił za pośrednictwem Twittera. Marka podłapała temat — albo daliśmy się nabrać na wielką marketingową ustawkę — i teraz możemy podziwiać cudowne efekty współpracy.

Ed, jako entuzjasta polewania ekstrawaganckich potraw ketchupem, nieraz doświadczył morderczego spojrzenia ze strony kelnerów snobistycznych restauracji, którzy walczyli z utratą przytomności, gdy muzyk prosił ich o podanie ketchupu do wystawnego dania. Profanacja, co? Właśnie taka sytuacja przedstawiona jest w spocie reklamowym. Oczywiście z przymrużeniem oka. Dystans marki widzimy także w nazwie limitowanej wersji ketchupu stworzonej na cześć Eda. Edchup ma także wyjątkową etykietę.

3. Stranger Things w klimacie Nie do wiary

4 lipca premierę miał 3. sezon „Stranger Things”. Netflix przyszykował z tej okazji szereg przepysznych działań marketingowych. Jednym z nich, był skierowany do polskiej publiczności spot utrzymany w klimacie popularnego w latach 90. programu „Nie do wiary”. Zobaczcie:

A gdy już nowe odcinki wjechały na platformę, wystarczyło wejść na Fejsa, żeby zobaczyć, jak znane marki próbują uszczknąć dla siebie odrobinę popularności show. Tutaj mamy Real Time Marketing w wydaniu Żywca.

Zobacz: Dlaczego Twoja firma NIE potrzebuje animacji w marketingu?

4. RTM IKEI na nowy komputer Apple’a

Gdy Apple promuje nowe sprzęty, ich wygląd i ceny komentuje cały świat. Tak też było, gdy w zeszłym miesiącu „Nadgryzione Jabłko” wypuściło nowy komputer. Pomińmy jego nieprzyzwoitą cenę i zajmijmy się tylko tym, jak wyglądał. Skojarzeń z tarką nie można było uniknąć i właśnie na to podobieństwo uwagę zwrócił szwedzki gigant.

To nie koniec akcji IKEI. Marketingowcy sieciówki zainspirowani kreatywnością internautów, którzy łączą ich sofy w najróżniejsze kształty, postanowili stworzyć unikalny font – „Soffa Sans”.

Zobacz: Wyciągamy trupy z szafy Google. Oto projekty giganta, które zakończyły się porażką

5. Półnaga Kinsey Wolanski na meczu Liverpoolu z Tottenhamem

Kinsey Wolanski nie była pierwszym (pół)golasem, który w trakcie rozgrywek w piłce nożnej wtargnął na murawę. Dla wielu głupawy wybryk był niczym innym niż przemyślaną akcją marketingową. Długonoga blondynka dorobiła się ponad 2 dodatkowych milionów followersów na swoim Instagramie. Przy okazji wypromowała stronę swojego chłopaka. Żeby nawiązać współpracę z reklamodawcą użytkownik tej aplikacji musi mieć więcej niż 10 tys. fanów. Zatem wybryk Wolanski to czysty zysk.

6. O co chodzi w Bottle Cap Challenge?

Na Instagramie pojawiło się nowe wyzwanie. O co chodzi w Bottle Cap Challenge? Ludzie z całego świata próbują odkręcić butelkę wody z kopnięcia z półobrotu. Jason Statham robi to dobrze.

Skomentuj ten wpis

Zobacz pozostałe wpisy

< Powrót
Roxart blog - Logo – ważny element wizerunku firmy

marketing | 

Logo – ważny element wizerunku firmy

2 lutego 2015 by admin

Nie wszystkie firmy zdają sobie sprawę jak ważnym i potrzebnym elementem jest logo. Stanowi ono identyfikację marki na...

Roxart blog - Stało się – Google wprowadza opłaty za mapy dla firm. Co zrobić, by Google Maps pozostały darmowe?

reklama | sprzedaż | content marketing | marketing | 

Stało się – Google wprowadza opłaty za mapy dla firm. Co zrobić, by Google Maps pozostały darmowe?

12 czerwca 2018 by Magdalena Miler

Google od lat ostrzegało, że w planach jest wprowadzenie opłat za umieszczenie wtyczki z mapami na swojej własnej stronie...

Roxart blog - #TB – Wspominamy Mistrzostwa Polski w skokach do wody

content marketing | 

#TB – Wspominamy Mistrzostwa Polski w skokach do wody

29 marca 2019 by Magdalena Miler

W marketingu czujemy się jak ryba w wodzie i wiemy, że na własny rozwój składa się także wsparcie innych, dlatego...

Teraz Twoja kolej!

Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

Zamawiam kontakt

Świat skutecznej reklamy.

Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze.
Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż.
Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas!
Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media.
Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!