Business Rocket Fuel wystartował
Pierwsza edycja Business Rocket Fuel odbyła się 8 czerwca 2018 roku. Szybko okazało się, że cel spotkania, którym było podzielenie się doświadczeniami, został osiągnięty. Wymiana wieloletnich praktyk między ekspertami to źródło obszernej wiedzy, którą później przedsiębiorcy mogą wykorzystać w prowadzeniu swojej działalności. Podczas pierwszej edycji BRF wystąpiło trzech prelegentów – każdy z nich jest ekspertem w swojej dziedzinie.
Zobacz: 5 błędów, które zabijają skuteczność kampanii AdWords
Pierwszy wystąpił Benedykt Ożóg, który posiada ogromne doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Swoje wystąpienie zaczął od ciekawostki zaczerpniętej z własnej kariery zawodowej. W wieku 23 lat został dyrektorem zespołu liczącego kilkadziesiąt pracowników. Dzisiaj wspomina najtrudniejszy aspekt tego stanowiska – wszyscy współpracownicy byli od niego starsi i bardziej doświadczeni. Taki początek kariery zawodowej, był cennym doświadczeniem w zarządzaniu zasobami ludzkimi, którym obecnie Benedykt dzieli się z innymi prowadząc szkolenia. Odpowiednie zarządzanie firmą ma kluczowe znaczenie w jej rozwoju. Szkolenie Benedykta uwrażliwiło słuchaczy na aspekty, na które wcześniej nie zwracali uwagi.
Kolejnym ekspertem była Anna Baran – księgowa z 20-letnim doświadczeniem, specjalizująca się w kontraktach długoterminowych, branży budowlanej, informatycznej i badawczej. Na początku wystąpienia zadała publiczności trzy ważne pytania: „Kim jest księgowa? Co robi i za co odpowiada?” Z pozoru proste pytania, nie wywołały fali łatwych odpowiedzi. Słuchacze mieli nawet delikatny problem z jej znalezieniem. Anna uświadomiła zebranych, jak ważną postacią w przedsiębiorstwie jest księgowa i dlaczego tak ważna jest jej współpraca z przedsiębiorcą. Osoby zajmującej się rachunkami nie wolno lekceważyć, ponieważ na podstawie bilingów firmy potrafi ona przewidzieć prywatną przyszłość przedsiębiorcy.
Zobacz: Klient uContentowany – 5 cech skutecznego content marketingu
Agencja reklamowa
Ostatnim prelegentem był prezes Agencji Reklamowej Roxart oraz pomysłodawca spotkania, Krystian Ficek. Roxart to obecnie ponad 20 specjalistów obsługujących takie marki, jak Cellfast, Halmar, Dobrowolscy czy Zakłady Magnezytowe „Ropczyce”. Jego największą pasją są nowe technologie i marketing. Głównym przesłaniem prelekcji Krystiana było stwierdzenie, że „marketing w internecie to nie magia”. Za wszystkim stoi odpowiednio zaplanowana strategia oraz liczby, których nie da się zakwestionować.
Ekspercki charakter konferencji zaowocował w konstruktywne wnioski na temat biznesu. Między prelekcjami uczestnicy wymieniali swoje doświadczenia odnośnie poruszanych na wystąpieniach tematów. A to wszystko odbywało się przy pysznej kawie, którą zapewnili DOLKA café.
wróć do listy wpisówCo Cię interesuje?
- Bez kategorii (2)
- case study (6)
- content marketing (32)
- digital marketing (16)
- e-commerce (18)
- fotografia (3)
- GetResponse (2)
- grafika (6)
- influencer marketing (6)
- marketing (100)
- nasza agencja (17)
- pozyskiwanie leadów (5)
- reklama (56)
- reklama w google (14)
- SEO (19)
- social media (50)
- social special (8)
- sprzedaż (56)
- strony internetowe (27)
- sztuczna inteligencja (5)
- wideo (4)
Co Cię interesuje?
- Bez kategorii (2)
- case study (6)
- content marketing (32)
- digital marketing (16)
- e-commerce (18)
- fotografia (3)
- GetResponse (2)
- grafika (6)
- influencer marketing (6)
- marketing (100)
- nasza agencja (17)
- pozyskiwanie leadów (5)
- reklama (56)
- reklama w google (14)
- SEO (19)
- social media (50)
- social special (8)
- sprzedaż (56)
- strony internetowe (27)
- sztuczna inteligencja (5)
- wideo (4)