Agencja Reklamowa Rzeszów

  • ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
< POWRÓT

Autor: Krystian Ficek

e-commerce | 

Jak przygotować się do wyboru rozwiązania, na którym oprzesz swój sklep online?

9 lipca 2021 by Krystian Ficek

Jak przygotować się do wyboru rozwiązania, na którym oprzesz swój sklep online?

To już drugi artykuł z serii “Lipiec z e-commerce w Agencji reklamowej ROXART”. Upewnij się, że czytałeś poprzedni artykuł, link poniżej:

Czy jesteś gotowy na sprzedaż online?

     Jeśli tak, pora przejść dalej. W tym artykule skupię się na samym rozwiązaniu do sprzedaży. Aby zobrazować proces tworzenia nowego sklepu online, należy patrzeć na niego jak na układanie puzzli lub klocków. Każde narzędzie musi pasować do układanki, a jeśli nie pasuje, to należy je dopasować – a to zazwyczaj droga sprawa. Przed jego wyborem musimy sprecyzować sobie kilka rzeczy, takich jak:

Czy jesteś gotowy na sprzedaż online?

Integracje – z czym Twój sklep musi zostać zintegrowany?
     • System typu ERP
     • System magazynowy
     • System do wystawiania dokumentów faktury VAT itp.
     • System do zarządzania sprzedażą w internecie, taki jak np: Baselinker
     • Kurierzy
     • Płatności, raty, itp.
     • Email marketing
     • Marketing automation
     • Komunikatory

Dodanie produktów – w magiczny sposób się tam nie pojawią.
Kolejnym ważnym aspektem jest to, skąd wezmą się produkty (zdjęcia + opis + dostępność w magazynie + cena) na Twoim sklepie online. Możliwości jest kilka:
     • Dodanie ręczne
     • Import z pliku
     • Import z marketplace
     • Import z systemu magazynowego
     • Import z ERP
     • Import z systemu do zarządzania sprzedażą w internecie

Bardzo ważne – przeczytaj ten wpis:
Czym są rich karty produktu

Wyszukiwarki i konfiguratory – im łatwiej klient znajdzie to czego szuka, tym większa szansa że kupi.

Ważne jest, aby zastanowić się w jaki sposób klient będzie szukał produktów na naszym sklepie online. Proponuję zainspirować się konkurencją z naszego kraju i zagranicy. Warto jest poświęcić kilka godzin już na tym etapie, ponieważ brak sprecyzowania tego aspektu teraz, może znaczne podwyższenie kwoty inwestycji w budowę sklepu później.

Dodatkowe funkcjonalności – chodzi o te, które widziałeś gdzieś w internecie, i które chcesz mieć u siebie.

Dokładnie jak powyżej, teraz jest odpowiedni moment na to, aby zobaczyć co fajnego ma konkurencja i czego chcemy w naszym sklepie. Może to być jedna z poniższych funkcjonalności:

  • – Dodaj do koszyka produkty za kwotę X, aby otrzymać rabat/ darmową wysyłkę
  • – Licznik – zamów do 18:00, a wysyłka zostanie wysłana tego samego dnia
  • – Programy lojalnościowe – np. na 4 zamówienie 10% rabatu
  • – Programy partnerskie – np. poleć nas znajomym, a otrzymasz 10% rabatu na zakupy
  • – Porównywarka produktów
  • – Logowanie przez Facebook lub Google
  • – itp.

Dopiero gdy przeanalizujemy wszystko co opisałem powyżej, możemy przejść do wyboru systemu, o który oparty będzie nasz sklep. Tak jak już pisałem, jeśli pominiesz ten etap, może się to dla Ciebie skończyć dużo wyższym kosztem za wykonanie Twojego sklepu.

Jeśli potrzebujesz pomocy w zakresie opisanym w tym artykule, umów się na DARMOWE konsultacje ze mną. Zapisać możesz się poniżej!

Zobacz kolejny wpis z tej serii!

Na czym postawić sklep internetowy SaaS, Open Source czy dedykowane rozwiązanie? – premiera (piątek 16.07.2021)

Poprzedni wpis z tej serii:
Czy jesteś gotowy na sprzedaż online?

AUTOR
Krystian Ficek
CEO ROXART Agency

Skontaktuj się z nami:
Łukasz
Specjalista ds. #SKUTECZNEGO Marketingu

+48 516 463 911

Agencja Reklamowa Roxart Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 1
35-073 Rzeszów

lub skorzystaj z formularza kontaktowego:

    Zobacz pozostałe wpisy

    < Powrót
    Roxart blog - 5 prostych sposobów na wykorzystanie neuromarketingu w zwiększeniu efektywności Twoich działań reklamowych

    pozycjonowanie | marketing | 

    5 prostych sposobów na wykorzystanie neuromarketingu w zwiększeniu efektywności Twoich działań reklamowych

    10 grudnia 2019 by Magdalena Miler

    Chcąc tworzyć skuteczne działania marketingowe należałoby dotrzeć do miejsca, w którym rodzą się decyzje zakupowe,...

    Roxart blog - Strona internetowa jako niezbędnik każdej firmy

    sprzedaż | marketing | 

    Strona internetowa jako niezbędnik każdej firmy

    5 sierpnia 2014 by admin

    Czasy się zmieniają, zmianom ulegają również sposoby docierania do klientów oraz informowania o działalności. To,...

    Roxart blog - W Polsce mobilność na pierwszym miejscu, zobacz ile tracisz!

    reklama | sprzedaż | content marketing | 

    W Polsce mobilność na pierwszym miejscu, zobacz ile tracisz!

    10 sierpnia 2017 by admin

    Nie wiem jak Wy, ale ja, gdy słyszę, że jakaś agencja reklamowa chwali się tym, że robi strony internetowe, które...

    Teraz Twoja kolej!

    Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

    Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

    Zamawiam kontakt

    Świat skutecznej reklamy.

    Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze.
    Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż.
    Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

    Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

    Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas!
    Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media.
    Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!