Roxart - Agencja Reklamowa Rzeszów

Agencja Reklamowa Rzeszów

  • ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
< POWRÓT

Autor: Magdalena Miler

digital marketing | 

5 kwestii, które trzeba wziąć pod uwagę robiąc marketing w 2020 roku

27 stycznia 2020 by Magdalena Miler

5 kwestii, które trzeba wziąć pod uwagę robiąc marketing w 2020 roku

Nowy rok, nowe wyzwania i nowe trendy. Jak 2020 zmieni i czy w ogóle zmieni oblicze marketingu? Bierzemy pod lupę wszystkie kwestie, które należy wziąć pod uwagę projektując działania marketingowe w zbliżających się miesiącach.

Oblicze marketingu zmienia się z miesiąca na miesiąc i z roku na rok, a jeśli chcesz, by Twoje działania były skuteczne, musisz znać obowiązujące trendy. C’nie?

Reklamy kierowane do pokolenia Z

W kwestii potrzeby znajomości swojego odbiorcy nie zmienia się nic, jednak poniekąd zmienia się sam odbiorca. Pokolenie Z, które jeszcze studiuje albo już wkroczyło na rynek pracy, zwiększa swoją moc nabywczą i jednocześnie skupia na sobie zainteresowanie, którym jeszcze do niedawna byli obdarzeni millenialsi.

„Zetki” to osoby urodzone w i po 1995 roku, które stanowią 20% polskiej i jednocześnie 27% światowej populacji. Są to ludzie nie znający świata sprzed ery Internetu i sprzed wkroczenia Polski do Unii Europejskiej, a obecność w ich życiu technologii nauczyła ich o wiele szybszego przetwarzania i filtrowania informacji niż robili to millenialsi. Pokolenie Z uchodzi za mniej roszczeniowe niż wcześniejsze Y, a pieniądze i kariera są dla jego przedstawicieli wartością samą w sobie, dlatego dorabiają sobie już w trakcie edukacji szkolnej.

Jakie treści marketingowe dotrą do zetek? Marketerzy muszą tutaj wykazać się jeszcze większą kreatywnością jak miało to miejsce w przypadku miellenialsów. Pokolenie Y przyzwyczaiło się do wymuskanych reklam, ale nie działają one już na pokolenie Z. Jego przedstawiciele chcą czegoś więcej, mianowicie Twojej firmy od kuchni. Wolą oglądać proces twórczy niż jego etap końcowy. Liczy się dla nich autentyczność, a także i prywatność oraz dobry humor.

Zobacz: Jakie zdjęcia mają najwięcej lajków na Instagramie? Zobacz najpopularniejsze fotografie

trendy w marketingu 2020 pokolenie z

Eko-Marketing

Działania marketingowe poniekąd powinny odzwierciedlać ogólnoświatowe trendy i nastroje, a w 2020 na prowadzenie wysunie się ekologia, zresztą zapowiadało się na to od kilku lat, a minione miesiące były kumulacją potwierdzającą ten ruch. Wzrastająca świadomość troski o planetę wpływa na zachowanie konsumentów, a to z kolei już wywarło wpływ na kierunek rozwoju firm, z których produktów i usług korzystają. Eco-Marketing rośnie w siłę, co widać na przykładzie rezygnujących z plastikowych opakowań marek. Jednocześnie producenci sięgają po materiały z recyklingu, jak choćby IKEA, która ogłosiła, że do 2020 roku 12 tysięcy produktów powstanie z surowców z odzysku. Z kolei czeski Rossman testuje automat do napełniania butelek środkami higienicznymi.

Wyszukiwanie głosowe

Współczesne społeczeństwo robi wszystko szybciej niż ich przodkowie – szybciej chodzi, szybciej mówi, szybciej przetwarza i filtruje informacje oraz szybciej chce do nich dotrzeć. Właśnie z tego powodu na popularności zyskują wirtualne asystentki. Do tej pory stosowane na szeroką skalę w USA, teraz podbijają polski rynek oferując szereg komfortowych usług, od sprawdzenia pogody, poszukanie w sieci ważnych informacji i przeczytanie ich użytkownikowi po zrobienie selfie. Londyńska agencja Quoracreative podaje, że już w tym roku wyszukiwania głosowe będą stanowić blisko 50% internetowych zapytań ogólnie.

Zobacz: 5 prostych sposobów na wykorzystanie neuromarketingu w zwiększeniu efektywności Twoich działań reklamowych

Co to znaczy dla marketerów? Popularność wyszukiwań głosem stanowi wyzwanie dla seowców, wszak internauci będą poszukiwać odpowiedzi na coraz to bardziej skomplikowane frazy, a ogólna odpowiedź ich nie satysfakcjonuje. Czytana treść ma być konkretna, wyczerpująca temat i jednocześnie przedstawiająca go w atrakcyjny sposób.

trendy w marketingu 2020 wyszukiwanie głosem

Pozycja zero w wyszukiwarkach

Wzrost popularności wyszukiwania głosem pociąga za sobą bitwę o opozycję zero w wynikach wyszukiwania. Czym jest pozycja zero w Google? Jest to treść, która pojawia się w tzw. answer boksie, czyli nad innymi wynikami wyszukiwania, zarówno nad tymi organicznymi, jak i płatnymi. Google wyróżnia w ten sposób ten content, który bezpośrednio odpowiada na wpisane wyszukiwanie.

Zobacz: Nie daj się zjeść słowom kluczowym! Jak uniknąć kanibalizacji fraz kluczowych?

Jednak tutaj pojawia się pewien paradoks, bo może i pozycja zerowa zwiększa widoczność w SERP-ach i buduje pozycję eksperta, jednocześnie nie przenosi użytkownika na stronę, a jeśli to właśnie jest konwersją dla jej właściciela, pojawia się dylemat.

pozycja zero w google

Jeszcze więcej video

Treści video zdominowały wszelkie krótkie formy marketignowe, o czym świadczy choćby sukces Insta Story. Tego rodzaju formaty są cenne dla marek, bowiem generują sprzedaż, budują ich świadomość i pozwalają na interakcję z użytkownikiem. Ponadto jest to także najlepszy sposób na zaprezentowanie swojej firmy i jej oferty, zatem nie należy spodziewać się spadku popularności tej formy marketingu.

Skomentuj ten wpis

Zobacz pozostałe wpisy

< Powrót
Roxart blog - Jakie zdjęcia mają najwięcej lajków na Instagramie? Zobacz najpopularniejsze fotografie

social media | 

Jakie zdjęcia mają najwięcej lajków na Instagramie? Zobacz najpopularniejsze fotografie

28 czerwca 2019 by Magdalena Miler

W 2020 roku Instagram będzie obchodzić swoje 10 urodziny. Przez dekadę aplikacja zyskała ponad miliard użytkowników...

Roxart blog - Strona internetowa jako niezbędnik każdej firmy

sprzedaż | marketing | 

Strona internetowa jako niezbędnik każdej firmy

5 sierpnia 2014 by admin

Czasy się zmieniają, zmianom ulegają również sposoby docierania do klientów oraz informowania o działalności. To,...

Roxart blog - 5 powodów, dla których musisz zainstalować wtyczkę Messengera na swojej stronie

social media | 

5 powodów, dla których musisz zainstalować wtyczkę Messengera na swojej stronie

15 marca 2018 by Magdalena Miler

Na początku był Facebook, później Messenger, a później nastąpiła era chatbotów. Dzisiaj masz do czynienia z facebookowym...

Teraz Twoja kolej!

Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

Zamawiam kontakt

Świat skutecznej reklamy.

Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze.
Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż.
Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas!
Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media.
Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!